Wie wordt kampioen?

donderdag 4 februari 2010

Leo Driessen...WALGELIJK!

Gisteravond was het weer zover. Leo Driessen deed weer eens het live commentaar van een wedstrijd van Ajax. Deze man is de meest irritante en negatiefste verslaggever die ik ooit heb gehoord wat Ajax betreft. Na drie minuten wist Dhr Driessen al te vertellen dat Roda gewoon haar spel moest blijven spelen en dat er dan wel meer dan één puntje in Amsterdam te halen viel. Oh ja en Enoh was slecht...Vertongen was bagger....en De Zeeuw was helemaal een drama. Maar daarintegen was Janssen van Roda uitstekend....Delorge was erg gevaarlijken en Hadouir een alleskunner.
Ook had ik me verheugd om na de wedstrijd van Ajax lekker naar de samenvattingen van de ander gespeelde wedstrijden te kijken zonder dat ik wist wat de uitslagen waren. Maar Dhr Driessen wist mijn avondje al snel te verpesten door aan het begin van de tweede helft de tussenstanden van de andere wedstrijden even snel op te sommen. Walgelijk...!!!


Geen opmerkingen: